Tuesday, September 6, 2011

Hei! Pradėsiu nuo to, kad pradėjau rašyt naują blog'ą, ir apleidau senąjį, nes neturiu kito pasirinkimo. Mat mane labai myli visoki hakeriai... Ne kartą buvau praradus kuriam laikui savo mylimąjį facebook'ą, bet mano laimėj, kas kart sugebėdavau atgauti. Naaa, o dabar laikui bėgant praradau ir gmailą, kuriuo buvau susikūrus blog'ą. :( Naujajam blog'e nemanau, kad rašysiu ilgus bei įdomius ir įtraukiančius į skaitymą pasakojimus, tiesiog aprašinėsiu savo dienas, nuotykius bei šiokias tokias savijautas.:)

Hei! I will start from this thing, that i will write new blog, because my old blog just toke hakers.. (They love me!) Not the first time I was lose my facebook, but good for me, that I got that again! And now, I lost my gmail, with it I was created my blogspot. :(
In new blog I don't think, that I will write a long and interesting stories,  I will try write just about my days, my feelings, friends and so on. :)

P.S. Bandysiu rašyti ir angliškai, nes kai kurie Norvegijoj gyvenantys draugai per daug susidomėją ir apie ką gi aš rašau, hahah!Ir atsiprašau už klaidas, labai nekreipkit dėmesio į tai.:D
P.S. I will try write in english, because some of my Norge friends wanna read it too,hahah! And sorry for mistakes!Eg
er så dårlig i norsk.. Men kanskje eg prøver å skrive norsk etter nyttår, hahah!

No comments:

Post a Comment