Monday, February 13, 2012

I don't know

Mane labai nervuoja blogspot. Neišeina pasikeist pagrindinio puslapio paveikslėlio, kuris jau stūgso čia ilgą laiką ir seniai visiems įgryses, neišeina nei profilio nuotraukos užsidėt, o ir nesuprasi dėl ko. Sako ''Jūs išnaudojote nuotraukų limitą '', gražu. Na, o be to, kelinta diena galvoju kaip čia pakeitus blog'o išvaizdą, nes senoji buvo nusibodusi. Kadangi neišeina net savo paveikslėlio ant backround'o užsidėt, padariau paprastą, bet visai jaukią išvaizdą. Ką manot jūs? :)




27 comments:

  1. tai va, tau raso kad isnaudojai nuotrauku limita ane? man ir taip yra buve :D* tiesiog nueik i savo google accounta (gmail), nueik i picasa albumus ir ten turetu but tavo visos nuotraukos sukeltos i bloga, ir visi backgroundai kuriuos naudojai, nu absoliuciai viskas ka kelei i bloga ar bandei ikelt, tada ir istrink kokias 2 ir galesi pakeist ta pagrindini paveksliuka :)) as nzn ar padejau, bet tikiuosi :DDD***

    ReplyDelete
    Replies
    1. ner uz ka :DDD* tikiuosi bent padejau :D***

      Delete
    2. dar nebandžiau, trinu nuotraukas ir juokiuosi, kokių aš čia prikėlus:D Jei pavyks įkelt paveikslėlį- aš tau dėkinga iki gyvenimo galo:D :**

      Delete
    3. na, aš tau dėkinga iki gyvenimo galo:D ačiū :******

      Delete
    4. tai kad ner uz ka :DD*********
      grazi foto :)*

      Delete
    5. aciuuu, bet taip sunku dabar viską pasirinkt aaah... :D

      Delete
  2. Noooo, Airinga ne:( prasau atkeisk, labai nepatogu ziuret:((((((( prasauuu

    ReplyDelete
  3. Spalva man tokia ką žinau per daug paprasta ir nejauki : )

    ReplyDelete
  4. eikit, viskas cia normaliai <333
    priprasit :DD

    ReplyDelete
  5. Man kol kas neišeina nieko gražesnio padaryt..:D Na bet aš jei ką pasistengsiu:)

    ReplyDelete
  6. buvo zymiai geresne balta spalva,dabr sunkiau skaityt,o tas buvo mielas ir jaukus,keeeisk atgaaal..

    ReplyDelete
  7. Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
  8. tikrai? dera viskas? mane labai nervuoja, kad raštas baltas o nejuodas, nes kai rašau pranešimą rašau baltu raštu ir nieko nematau :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu bent jau man tai labai gerai matosi tavo bloge , bet tu kai rašai baltu ant balto tai užjaučiu . Bet jau padarysi kad būtu bloge juodos raidės , tai abejoju ar skaitytojai viską iskaitys : )

      Delete
  9. per kokia programa dedi uzrasa ant foto\?

    ReplyDelete
  10. o cia toks buna is keliu spalvu kaip?

    ReplyDelete