Friday, October 28, 2011

School and home

Pirma nuotrauka apibūdina itin prasmingas mano pamokas ir itin turėjimą ką veikt.
Antroje nuotraukoje puiki ateinanti savaitė, per kurią tik vieną dieną turėsim visas pamokas. Antradienį bei trečiadienį aplankysim daugumą kitų mokyklų ir teks pasirinkt į kurią planuojam eit kitais metais, ketvirtadienį trys normalios pamokos bei pasiruošimas penktadieniui. Na ir penktadienis: anglų visos dienos kontrolinis darbas... Tikiuosi, kad parašysiu ne per blogiausiai ..:)
Trečioj nuotraukoj mano stuff kampelis. Ant tos lentos kabinu viską kas pakliūna įsimintino ar reikalingo.
Ketvirtoj nuotraukoj pagaliau mano naujasis veidrodis, kurio man taip trūko kambarį!!





3 comments:

  1. Kaip smagiai :DD
    Veidrodis fainas, aš irgi tokio norėčiau savo kambary.

    ReplyDelete
  2. airinga, musu fotkeeeeeeee;*;*;*;;*****

    ReplyDelete